Konzultace SharePoint Online

Základní informace


Název zadávacího postupu

Konzultace SharePoint Online

Systémové číslo NEN

N006/23/V00007659

Aktuální stav ZP

Zadán

Rozdělení na části

Ne

Identifikátor ZP na profilu zadavatele

P23V00007659

Režim VZ dle volby zadavatele

Veřejná zakázka malého rozsahu

Druh zadávacího postupu

Otevřená výzva

Specifikace zadávacího řízení

Zakázka malého rozsahu

Druh

Veřejná zakázka na služby

Datum uveřejnění ZP na profil

29. 03. 2023 10:00

Specifikace podání


Lhůta pro podání nabídek

11. 04. 2023 12:00

Kontaktní osoba zadavatele


Titul před jménem

Ing.

Jméno

Petr

Příjmení

Čermák

E-mail

petr.cermak@czso.cz

Telefon 1

+420 274052352

Předmět


Popis předmětu

Předmět - popis Konzultace SharePoint Online Specifikace: Předmětem poptávky jsou konzultace spojené s nastavením a optimalizací Sharepoint Online a jeho obsahu. Práce budou řízené formou samostatných objednávek na dílčí úkoly, které budou realizovány našimi pracovníky a posléze předány formou ukázky kontaktní osobě za zadavatele. Cílem je agilní práce a rychlé zapojení IT zaměstnanců zadavatele do vytváření a správy obsahu na Sharepoint Online. Konzultace budou realizovány na základě dílčích objednávek a předem domluveného rozsahu a obsahu. Místo plnění: v sídle zadavatele Český statistický úřad, Na padesátém 81, 100 82 Praha 10 Kontaktní osoba: Ing. Petr Čermák, tel: 27405 2352, email: petr.cermak@czso.cz Podání nabídky: elektronicky prostřednictvím elektronického tržiště NEN. Termín pro podání nabídky: do 11. 4. 2023 12:00 hod. Hodnocení zakázek: Jediným kritériem bude nabídková cena. Metoda hodnocení bude minimalizační a automatická. Cenu je třeba uvádět bez DPH. Termín dodání služby: Dle dohodnutého harmonogramu. Cena: Celková maximální cena je stanovena na 195 000,- Kč bez DPH – uváděna v nabídce, přičemž hrazena bude na základě potvrzeného akceptačního protokolu a řádného daňového dokladu. Výsledkem výběrového řízení bude objednávka na vítězného uchazeče. Kvalifikace: Způsobilým pro plnění veřejné zakázky je dodavatel, který: a) splňuje základní způsobilost dle ustanovení § 74 zákona, b) splňuje profesní způsobilost dle ustanovení § 77 zákona. Způsobilost lze doložit Čestným prohlášením. Zadavatel si vyhrazuje právo zrušit veřejnou zakázku bez udání důvodu.

Kód z číselníku NIPEZ

72000000-5

Název z číselníku NIPEZ

Informační technologie: poradenství, vývoj programového vybavení, internet a podpora

Hlavní místo plnění

Hlavní město Praha

Kód z číselníku CPV

72000000-5

Název z číselníku CPV

Informační technologie: poradenství, vývoj programového vybavení, internet a podpora

Název předmětu

Informační technologie: poradenství, vývoj programového vybavení, internet a podpora

Položky předmětu


Nenalezen žádný záznam. Nemáme co zobrazit.

Místo plnění


CZ010Hlavní město Praha

Doplňující informace


VZ zadávána na základě RS/RD

Ne

Zadávaná v DNS

Ne

Výsledkem ZP bude zavedení DNS

Ne

Jedná se o rámcovou dohodu

Ne

Importovaná VZ

Ne

Evidence uveřejnění v NEN


Zobrazit detail
Detail25. 04. 2023 11:16Uveřejnění účastníků
Detail25. 04. 2023 11:16Uveřejnění výsledku
Detail25. 04. 2023 10:38Uveřejnění oznámení o výběru dodavatele
Detail29. 03. 2023 10:00Uveřejnění zadávacích podmínek